dijous, 16 de maig del 2013

1a Mitja Marató d'Eivissa 2013.


Feia molt temps que no es feia una mitja marató a Eivissa. A mi em feia molta il·lusió fer-la. Sortia de Sant Mateu. Uns des meus paratges favorits des Amunts. Sant Mateu, bressol des vi d'Eivissa, je,je,je... Ja ho diu sa dita: "Es vi de Sant Mateu i es pa de Sant Miquel". I és així com, sense menystenir sa producció vinícola ni granívora de ses altres parròquies de s'illa, un busca un motiu més per apropar-se a aquest lloc tan privilegiat. Aubarca és ple de racons, carreranys i caminois que em duen moltíssims records.


Jo vaig arribar a Sant Mateu com una hora abans per tal de recollir es dorsal i per anar prenent consciència de la distància a sa que m'enfrontava. Escalfar una miqueta i estirar un poquet, que són ses fòrmules cassolanes de deixar que arribi s'hora de sa sortida.
Arribar allà i trobar-te amb tot de coneguts, i desconeguts, t'alegra es cor. Gent que coneixes, gent per conèixer. Gent que matina per acompanyar-te i donar-te ànims. Gent que et trobes i gent que et ve a trobar... Molt bé!!! Moltes gràcies per acompanyar-me!!! De fàbula!!!
Des de s'Ultra de Mallorca no havia corregut més que un dia que vaig sortir amb en Marcos per s'Arenal.  Estava cansat. Però sa meva mitjana va ser de 5:07min/km!!!! Buff, ja no recordava quan va ser sa darrera vegada que vorejava els 5' per quilòmetre!!!


Ses dades de sa cursa. (aquí)

És, per tant, una bona cursa per aquells qui vulguin millorar sa seva marca en mitja marató. Ara només falta que es continui duent a terme i que es consolidi dins es nostre calendari habitual de curses. 
Quant a s'organització, un deu. Personalment no vaig trobar a faltar res. Molt bé!!!

Aquí un petit video de record...

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada