divendres, 24 de maig del 2013

Pedalar per Formentera.


Vistes de sa costa d'Eivissa des de sa Torre de sa Gavina. 

I, de nou, em plant a Formentera. Només dos dies després de sa V Mitja Marató baix amb sa bicicleta de muntanya per fer unes quantes pedalades pes paradís. Sempre busc una excusa per apropar-me a s'illa veïna: que si hi ha una cursa, que si fa dia de platja, que si és aquí a sa vora...



I, tal vegada, no estava as 100%. Després d'una mitja marató i de "no-sé-quants-de-mesos" sense fer gaires quilòmetres sobre sa bici, vaig engolir prop de 60 km sota un sol a Formentera que em deixà sa pell bicolor  amb es vestit de ciclista gravat...


Dades des Garmin Edge 800. (Clic aquí)

Però allà era jo. Decidit a fer una bona volta sota un cel que en principi es presentà ennuvolat i que amenaçava pluja. Però, falsa alarma, es cel mostrà més clarianes de ses anunciades i ploure, allò que es diu ploure, res; només un petit ruixim. 

No sé si per sa calor o què, vaig tenir problemes amb sa càmera. Vaig haver de treure-li sa bateria perquè es quedà bloquejada. Després es veu que xocà amb una branca i quedà cap enrerra. Sa qual cosa fa que gravés més cel que terra, etc, etc... 

Ah! També vaig haver de formatar sa microSD, però afortunadament va ser gairebé as començament... 


        
Aquí un petit record des dia.

2 comentaris: