dilluns, 18 de novembre del 2013

Formentera.

No és, ni serà, la primera ni la darrera vegada que baixo a Formentera (si clicau l'enllaç veureu la ruta) a rodar una mica. Sí que és una ruta, aquesta, molt interessant. Faig una volta per la part sud per després anar fins a la Mola... Però sí que és la primera vegada que baixo tot el "Camí Romà" també conegut com "Camí de sa Pujada" al damunt de la bici. Formentera té alguna cosa que m'empeny a anar-hi siempre que puc. Supòs que no sóc l'unic. No conec ningún que no vulgui tornar...


 


A l'Enciclopèdia d'Eivissa i Formentera (EEiF) podem trobar:  Romà, camí TOPON Nom que es dóna popularment, des de final del s XX, a un dels trams orientals del camí Vell de la Mola, concretament el que avança per la pujada de la Mola. El fet que es tracta d’un camí usat des de temps immemorials, amb segments empedrats, pot haver nodrit la idea, força divulgada però gens provada, que es tracta d’una via de l’època romana. [VFM]

1 comentari:

  1. Heiii... Acabo de veure es teu blog i m'ha encantat. Amb es teu permis el posaré al meu com un dels blogs que segueix. Es meu blog es www.rutasporibizaenbici.blogspot.com i com pots veure per es titul és molt afí al teu blog. M'agradaria que si podem estar en contacte per compartir rutes i coneixements.

    Salut i quilòmetres!!!

    ResponElimina