dilluns, 14 de gener del 2013

Començam un nou bloc!

Bé, és una manera d'anar explicant tot de sensacions i de coses que van passat. Com que duc dos setmanes aturat, que no puc ni sortir a córrer, ni a nedar, ni a fer bici, doncs, m'he d'entretenir amb alguna cosa...

He de continuar corrent, però com m'he rebujit es turmell dret, ara em toca descansar i veure passar  es temps fins que no em recuperi. Vaig destalonar de sa manera més tonta baixant per un camí des Penyal d'Honor a Bunyola, Mallorca, es passat 2 de gener i encara estic aturat.

Això em passa per anar a córrer a Mallorca. Habituat a Eivissa, no apreciem es camins que tenim aquí fins que no sortim fora. Això d'aquí són autèntiques autopistes!


Pujant es Penyal d'Honor. Aquest vial encara és força transitable. Al meu wikiloc es pot veure el desnivell d'aquest camí: vuit-cents metres de desnivell, el doble que a qualsevol cim d'Eivissa!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada